Ogłoszenie nr 48174 - 2017
z dnia 2017-03-21 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 15503-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ciechanowie, krajowy numer identyfikacyjny
13035572200000, ul.
ul. Gostkowska
83,
06400
Ciechanów, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
236 722 242, faks
023 6722242 w. 105, e-mail
puk@pukciechanow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pukciechanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: komunalna spółka z.o.o.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Dostawę fabrycznie nowych pojemników na odpady komunalne i segregowane na rok 2017 ”
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. 120 l
a. Standardowe z tworzywa sztucznego z czystego polietylenu
b. wyposażone w 2 kółka jezdne
c. Gatunek I
d. zawiera miejsce na instalację elektronicznych chipów
e. przystosowanie do rozładunku grzbietowego zgodnie z norma DIN
f. Kolor pojemników: zielony
2. 240 l
a. Standardowe z tworzywa sztucznego z czystego polietylenu
b. wyposażone w 2 kółka jezdne
c. Gatunek I
d. zawiera miejsce na instalację elektronicznych chipów
e. przystosowanie do rozładunku grzbietowego zgodnie z norma DIN
f. Kolor pojemników: zielony -
3. 360 l
a. Standardowe z tworzywa sztucznego z czystego polietylenu
b. wyposażone w 2 kółka jezdne
c. Gatunek I
d. zawiera miejsce na instalację elektronicznych chipów
e. przystosowanie do rozładunku grzbietowego zgodnie z norma DIN
f. Kolor pojemników: zielony
4. 660 l
a. Standardowe z tworzywa sztucznego z czystego polietylenu
b. wyposażone w 4 kółka jezdne, w tym 2 przednie z hamulcami
c. Gatunek I
d. zawiera miejsce na instalację elektronicznych chipów
e. dwa systemy rozładunku ( grzbietowy i boczny czopowy za pomocą wideł zgodnie z normą DIN)
f. Kolor pojemników: zielony
5 . 1100 l – na odpady zbierane selektywnie z płaską pokrywą a otworami wrzutowymi
a. Standardowe z tworzywa sztucznego z czystego polietylenu
b. wyposażone w 4 kółka jezdne , w tym 2 przednie z hamulcami
c. Gatunek I
d. zawiera miejsce na instalację elektronicznych chipów
e. dwa systemy rozładunku ( grzbietowy i boczny czopowy za pomocą wideł zgodnie z normą DIN)
f. Kolor pojemników:
1) 15 szt. żółtych ( plastik )
2) 15 szt. zielonych ( szkło )
3) 15 szt. niebieskich ( makulatura )
g. Napisy na pojemnikach :
1) zielony - „szkło”
2) niebieski - „ papier”
3) żółty - „ tworzywa sztuczne, metale , odpady wielomateriałowe”
6. 1100 l – z pokrywą półokrągłą
a. Standardowe z tworzywa sztucznego z czystego polietylenu
b. wyposażone w 4 kółka jezdne , w tym 2 przednie z hamulcami
c. Gatunek I
d. zawiera miejsce na instalację elektronicznych chipów
e. dwa systemy rozładunku ( grzbietowy i boczny czopowy za pomocą wideł zgodnie z normą DIN)
f. Kolor pojemników: zielony
7. 1100 l – z pokrywą płaską
a. Standardowe z tworzywa sztucznego z czystego polietylenu
b. wyposażone w 4 kółka jezdne ,w tym 2 przednie z hamulcami
c. Gatunek I
d. zawiera miejsce na instalację elektronicznych chipów
e. dwa systemy rozładunku ( grzbietowy i boczny czopowy za pomocą wideł zgodnie z normą DIN)
f. Kolor pojemników: zielony
8. 1100 l – metalowe ocynkowane z pokrywą półokrągłą
a. wykonany z blachy min.2mm,
b. wyposażone w 4 kółka jezdne w tym 2 przednie z hamulcami
c. pokrywa wyposażona w hamulec
d.. dwa systemy rozładunku ( grzbietowy i boczny czopowy za pomocą wideł zgodnie z normą DIN)
9. POK 2,2 m3
a. Pojemnik stalowy do przedniego załadunku w wersji ocynkowanej,
b. wykonany z blachy min.2mm,
c. elementy konstrukcyjne z blachy min.4mm,
d. pokrywa wyposażona w trzy klapy: dwie z przodu pojemnika oraz jedna z tyłu,
e. kieszenie boczne jednolite z blachy 6 mm
f. możliwość opróżniania pojemnika śmieciarką w systemie Brzesko-SM-11 oraz w systemie
FAUN -FONTRRESS lub o „równoważnych” parametrach.( w załączeniu zdjęcie)
3. Wszystkie pojemniki muszą spełniać Europejska Normę Techniczną EN 840
4. Pojemniki z tworzyw sztucznych muszą posiadać atest PZH
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
34928480-6
Dodatkowe kody CPV:
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
| NAZWA: Dostawę fabrycznie nowych pojemników na odpady komunalne i segregowane na 2017 rok |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT321185.00 WalutaPLN IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
„4 M” M.Zieciak, P.Gałęski, R.Rabęda Spółka jawna ul. Gubińska 16 66-600 Krosno Odrzańskie,
,
ul.Gubińska 16
,
66-600,
Krosno Odrzańskie, kraj/woj.
lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 395057.55 Oferta z najniższą ceną/kosztem 395057.55 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43304.50 Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.