Ogłoszenie nr 48174 - 2017 z dnia 2017-03-21 r.
Ciechanów: „Dostawę fabrycznie nowych pojemników na odpady komunalne i segregowane na rok 2017 ”
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 15503-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ciechanowie, krajowy numer identyfikacyjny 13035572200000, ul. ul. Gostkowska  83, 06400   Ciechanów, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 236 722 242, faks 023 6722242 w. 105, e-mail puk@pukciechanow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pukciechanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: komunalna spółka z.o.o.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawę fabrycznie nowych pojemników na odpady komunalne i segregowane na rok 2017 ”
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. 120 l a. Standardowe z tworzywa sztucznego z czystego polietylenu b. wyposażone w 2 kółka jezdne c. Gatunek I d. zawiera miejsce na instalację elektronicznych chipów e. przystosowanie do rozładunku grzbietowego zgodnie z norma DIN f. Kolor pojemników: zielony 2. 240 l a. Standardowe z tworzywa sztucznego z czystego polietylenu b. wyposażone w 2 kółka jezdne c. Gatunek I d. zawiera miejsce na instalację elektronicznych chipów e. przystosowanie do rozładunku grzbietowego zgodnie z norma DIN f. Kolor pojemników: zielony - 3. 360 l a. Standardowe z tworzywa sztucznego z czystego polietylenu b. wyposażone w 2 kółka jezdne c. Gatunek I d. zawiera miejsce na instalację elektronicznych chipów e. przystosowanie do rozładunku grzbietowego zgodnie z norma DIN f. Kolor pojemników: zielony 4. 660 l a. Standardowe z tworzywa sztucznego z czystego polietylenu b. wyposażone w 4 kółka jezdne, w tym 2 przednie z hamulcami c. Gatunek I d. zawiera miejsce na instalację elektronicznych chipów e. dwa systemy rozładunku ( grzbietowy i boczny czopowy za pomocą wideł zgodnie z normą DIN) f. Kolor pojemników: zielony 5 . 1100 l – na odpady zbierane selektywnie z płaską pokrywą a otworami wrzutowymi a. Standardowe z tworzywa sztucznego z czystego polietylenu b. wyposażone w 4 kółka jezdne , w tym 2 przednie z hamulcami c. Gatunek I d. zawiera miejsce na instalację elektronicznych chipów e. dwa systemy rozładunku ( grzbietowy i boczny czopowy za pomocą wideł zgodnie z normą DIN) f. Kolor pojemników: 1) 15 szt. żółtych ( plastik ) 2) 15 szt. zielonych ( szkło ) 3) 15 szt. niebieskich ( makulatura ) g. Napisy na pojemnikach : 1) zielony - „szkło” 2) niebieski - „ papier” 3) żółty - „ tworzywa sztuczne, metale , odpady wielomateriałowe” 6. 1100 l – z pokrywą półokrągłą a. Standardowe z tworzywa sztucznego z czystego polietylenu b. wyposażone w 4 kółka jezdne , w tym 2 przednie z hamulcami c. Gatunek I d. zawiera miejsce na instalację elektronicznych chipów e. dwa systemy rozładunku ( grzbietowy i boczny czopowy za pomocą wideł zgodnie z normą DIN) f. Kolor pojemników: zielony 7. 1100 l – z pokrywą płaską a. Standardowe z tworzywa sztucznego z czystego polietylenu b. wyposażone w 4 kółka jezdne ,w tym 2 przednie z hamulcami c. Gatunek I d. zawiera miejsce na instalację elektronicznych chipów e. dwa systemy rozładunku ( grzbietowy i boczny czopowy za pomocą wideł zgodnie z normą DIN) f. Kolor pojemników: zielony 8. 1100 l – metalowe ocynkowane z pokrywą półokrągłą a. wykonany z blachy min.2mm, b. wyposażone w 4 kółka jezdne w tym 2 przednie z hamulcami c. pokrywa wyposażona w hamulec d.. dwa systemy rozładunku ( grzbietowy i boczny czopowy za pomocą wideł zgodnie z normą DIN) 9. POK 2,2 m3 a. Pojemnik stalowy do przedniego załadunku w wersji ocynkowanej, b. wykonany z blachy min.2mm, c. elementy konstrukcyjne z blachy min.4mm, d. pokrywa wyposażona w trzy klapy: dwie z przodu pojemnika oraz jedna z tyłu, e. kieszenie boczne jednolite z blachy 6 mm f. możliwość opróżniania pojemnika śmieciarką w systemie Brzesko-SM-11 oraz w systemie FAUN -FONTRRESS lub o „równoważnych” parametrach.( w załączeniu zdjęcie) 3. Wszystkie pojemniki muszą spełniać Europejska Normę Techniczną EN 840 4. Pojemniki z tworzyw sztucznych muszą posiadać atest PZH
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 34928480-6
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawę fabrycznie nowych pojemników na odpady komunalne i segregowane na 2017 rok
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT321185.00
WalutaPLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
„4 M” M.Zieciak, P.Gałęski, R.Rabęda Spółka jawna ul. Gubińska 16 66-600 Krosno Odrzańskie,  ,  ul.Gubińska 16 ,  66-600,  Krosno Odrzańskie,  kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 395057.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 395057.55
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43304.50
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.