Ciechanów: DOSTAWA UŻYWANEGO SAMOCHODU HAKOWEGO NA PODWOZIU TRZYOSIOWYM Z POSYPYWARKĄ I PŁUGIEM W FORMIE LEASINGU FINANSOWEGO
Numer ogłoszenia: 217818 - 2015; data zamieszczenia: 24.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ciechanowie , ul. Gostkowska 83, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6722242, faks 023 6722242 w. 105.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: komunalny sp. z. o. o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA UŻYWANEGO SAMOCHODU HAKOWEGO NA PODWOZIU TRZYOSIOWYM Z POSYPYWARKĄ I PŁUGIEM W FORMIE LEASINGU FINANSOWEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa używanego samochodu hakowego na podwoziu trzyosiowym z posypywarką i pługiem w formie leasingu finansowego I.Wymagania dotyczące leasingu 1.Okres leasingu - 60 miesięcy - 60 równych rat leasingowych licząc od następnego miesiąca po dacie odbioru sprzętu. 2.Waluta leasingu - polski złoty, raty leasingowe oraz inne wartości są stałe w okresie trwania umowy leasingu. 3.Zapłata podatku VAT naliczonego od wartości netto zakupu przedmiotu zamówienia oraz od sumy odsetek z tytułu usługi leasingu finansowego nastąpi po odbiorze sprzętu najpóźniej w terminie 21 dni od daty otrzymania stosownych faktur od Wykonawcy (Finansującego). 4.Termin płatności rat leasingowych - po 25 dniu miesiąca poczynając od następnego miesiąca po dacie odbioru sprzętu. 5.W okresie trwania umowy leasingu Zamawiający ponosi: a)Koszty ubezpieczenia przedmiotu zamówienia w zakresie OC, AC i NNW. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela. b)Koszty rejestracji oraz podatku od środków transportowych na podstawie faktury VAT od Wykonawcy (Finansującego), c)Koszty odpisów amortyzacyjnych. 6.Po upływie okresu obowiązywania umowy leasingu i po zapłaceniu przez Zamawiającego wszystkich należności wynikających z umowy przedmiot leasingu staje się własnością Zamawiającego. 7.Zamawiający nie wyraża zgody na pobieranie dodatkowych opłat manipulacyjnych, prowizji oraz innych opłat związanych z uruchomieniem umowy leasingu. 8.Opłaty za czynności dodatkowe wykonane na zlecenie Zamawiającego będą każdorazowo podlegały negocjacjom. II.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia a)Produkt musi spełniać normy i certyfikaty przewidziane polskim prawem. b)Warunki techniczne oraz minimalne wyposażenie dla pojazdu: Spełnienie parametrów Wykonawca potwierdza wypełniając specyfikację techniczno-eksploatacyjną - załącznik nr 1 do SIWZ. 1.Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wymagane okresy gwarancji - mechanicznej, bez limitu kilometrów, licząc od daty odbioru przedmiotu umowy. Samochód ciężarowy hakowy : na podwozie i kabinę - 6 miesięcy urządzenie hakowe - 6 miesięcy Posypywarka - 6 miesięcy Pług - 24 miesiące 1)Pojazd musi posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestrację i eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez zamawiającego (świadectwo homologacji (lub jego kserokopia) dotyczące homologacji pojazdu skompletowanego wydane na podstawie art. 68 ust. 10 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym). 2)Oferowany pojazd nie jest prototypem. 3)Wykonawca w okresie gwarancji zobowiązuje się zapewnić urządzenia zastępcze bezpłatnie w razie ewentualnej awarii technicznej urządzeń na czas trwania naprawy powyżej 48 godzin. 4)W dniu dostawy Wykonawca przeszkoli co najmniej 4 osoby w zakresie obsługi i eksploatacji pojazdów. 5)Wykonawca zapewni szkolenie obsługi Zamawiającego na terenie siedziby Zamawiającego. 6)W dniu dostawy Wykonawca dostarczy wszystkie instrukcje obsługi i dokumenty w języku polskim dotyczące pojazdu: 1.Faktura VAT 2.Książka pojazdu 3.Wyciąg ze świadectwa homologacji (lub jego kserokopia) dla pojazdów skompletowanych lub inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia rejestracji pojazdów. 4.Aktualne badanie UDT urządzenia hakowego. 5.Katalog części zamiennych 6.Instrukcja obsługi i eksploatacji w formie papierowej w języku polskim (instrukcja zawierająca katalog części zamiennych, oraz ilości i rodzaju stosowanych olejów i płynów eksploatacyjnych w poszczególnych układach). 7.Zezwolenie - oświadczenie na zainstalowanie systemu monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiającego trwałe zapisywanie danych o położeniu pojazdu, miejscach postojów oraz systemu czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów wraz z urządzeniem do pomiaru paliwa (przez firmę zewnętrzną) bez utraty gwarancji..

II.1.5)
  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10-6, 34.14.44.40-4, 43.31.31.00-1, 66.11.40.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a)Wypełniony formularz oferty - zgodnie z załącznikiem nr 2. b)Zdjęcia oferowanych sprzętów wraz z opisem (foldery lub zdjęcia kolorowe min. 10cm X 15cm.) i dokumentację techniczną c)Warunki techniczne oraz minimalne wyposażenie dla samochodu spełnienie parametrów Wykonawca potwierdza wypełniając specyfikację techniczno-eksploatacyjną - załącznik nr 1 do SIWZ. d)Projekt umowy Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

IV.2.2)
  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku : a) zmiany nazwy, siedziby lub innych danych Wykonawcy b) prośby Wykonawcy o udział lub zmianę Podwykonawców c) wszelkich zmian wynikających konieczności dostosowania warunków już zawartej umowy do nowych uregulowań prawnych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pukciechanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo usług Komunalnych Sp. z o. o. w Ciechanowie ul. Gostkowska 83 06-400 Ciechanów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2015 godzina 12:00, miejsce: Przedsiębiorstwo usług Komunalnych Sp. z o. o. w Ciechanowie ul. Gostkowska 83 06-400 Ciechanów sekretariat - pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie