Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ciechanowie
Zamawiający
Ogłoszenie nr 500061550-N-2017 z dnia 20-11-2017 r.
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ciechanowie: Przetarg nieograniczony na usługę transportu odpadów komunalnych w kontenerach o pojemności 30 m3 będących własnością zleceniodawcy lub samochodem wywrotnym o pojemności min. 50 m3

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ciechanowie, Krajowy numer identyfikacyjny 13035572200000, ul. ul. Gostkowska  83, 06400   Ciechanów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 236 722 242, e-mail puk@pukciechanow.pl, faks 023 6722242 w. 105.
Adres strony internetowej (url): www.pukciechanow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Komunalna Sp. z o.o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na usługę transportu odpadów komunalnych w kontenerach o pojemności 30 m3 będących własnością zleceniodawcy lub samochodem wywrotnym o pojemności min. 50 m3
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego, usługi transportu odpadów komunalnych, których Zleceniodawca stał się posiadaczem na podstawie odrębnej umowy, zmagazynowanych na terenie składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Płocochowie k. Pułtuska do miejsca ich przetwarzania w Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (PIPOK) w Woli Pawłowskiej przez samochód ciężarowy w ramach prowadzonej przez Wykonawcę działalności w zakresie transportu odpadów. 2.2. Wykonawca zapewnia środki transportowe umożliwiające transport odpadów w kontenerach o pojemności 30 m3 będących własnością Zleceniodawcy lub samochodem wywrotnym o pojemności min. 50 m3. 2.3.Zleceniodawca zapewnia załadunek na terenie składowiska w Płocochowie oraz ich przyjęcie w hali sortowni na terenie RIPOK w Woli Pawłowskiej. 2.4. Odpady zostaną przekazane Zleceniodawcy na podstawie Karty Przekazania Odpadów ( KPO) w oparciu o pomiar wagowy zarówno w miejscu załadunku jak i rozładunku. 2.5. Zleceniobiorca od chwili załadunku odpadów w Płocochowie do chwili rozładunku w RIPOK w Woli Pawłowskiej przejmuje odpowiedzialność za zgodne z prawem postępowanie nimi. 2.6. Podstawowym zakresem usługi będzie przewóz odpadów kontenerami 30 m3 lub samochodem wywrotnym o pojemności min. 50 m3 z terenu składowiska w Płocochowie na halę sortowania na terenie RIPOK w Woli Pawłowskiej. Pojazd winien być dostosowany do trudnych warunków drogowych podczas poruszania się po terenie składowiska. 2.7. Zamawiający sugeruje przeprowadzenie przez potencjalnych Wykonawców wizji lokalnej na terenie zakładu po wcześniejszym umówieniu się z osobą wskazaną przez Zlecającego, w celu zapoznania się z warunkami pracy kierowcy i pojazdu na terenie składowiska i hali sortowni. 2.8. Wykonawca oświadcza, że posiada wszelkie konieczne zezwolenia do prowadzonej przez niego działalności oraz ubezpieczenia wymagane przez obowiązujące przepisy. 2.9. Wykonawca musi posiadać zezwolenie na transport odpadów o kodach 20 03 01, 15 01 06.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90512000-9

SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 107250.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowe Stanisław Włodarczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Morawka 5
Kod pocztowy: 06-420
Miejscowość: Gołymin- Ośrodek
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 107250.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 107250.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 107250.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych