Dostawy - 421643-2016

Wyświetl widok skrócony

30/11/2016    S231    - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

Polska-Ciechanów: Olej napędowy

2016/S 231-421643

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

Dyrektywa 2004/18/WE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Ciechanowie
Gostkowska 83
Osoba do kontaktów: Krzysztof Jeziółkowski
06-400 Ciechanów
Polska
Tel.: +48 236722242
E-mail: puk@pukciechanow.pl
Faks: +48 236722242

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://www.pukciechanow.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inna: komunalna Sp. z o.o.
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Inny: Usługi komunalne
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Sukcesywne dostawy oleju napędowego i oleju opałowego dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ciechanowie na lata 2017-2018.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Dostawy
Kupno
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: RZGOK w Woli Pawłowskie.
Kod NUTS
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Sukcesywne dostawy oleju do napędowego i oleju opałowego dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ciechanowie na lata 2017-2018 z podziałem na następujące zadania:
1. Zadanie I
Dostawa oleju napędowego do zbiornika znajdującego się na terenie składowiska odpadów w Woli Pawłowskiej gmina Ciechanów w ilości do 480 000 litrów o parametrach określonych Polską Normą PN-EN 590 z poź. zm., z uwzględnieniem parametrów w okresie letnim i zimowym, w zależności od warunków atmosferycznych, pozostałe parametry zgodnie ze stosownym rozporządzeniem w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych.
1) Wymagania stawiane Wykonawcy:
a) Wykonawca powinien dostarczyć olej napędowy, zgodnie z aktualnymi wymaganiami przepisów regulujących sposób transportowania paliwa
b) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczanego paliwa i jest zobowiązany do przedstawienia wraz z dostawą aktualnego świadectwa jakości paliwa, poświadczonego przez producenta lub atestu akredytowanego laboratorium, w języku polskim. Świadectwo winno być powiązane z dowodem dostawy lub wydania poprzez umieszczenie na nim numeru i daty dostawy lub wydania.
c) Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu ciągłość dostaw w okresie trwania umowy i zagwarantować realizację jednorazowych dostaw w ciągu max. 24 godzin od zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego przesłanej za pośrednictwem poczty, faksu lub telefonicznie.
d) maksymalna jednorazowa dostawa oleju napędowego do zbiornika znajdującego się na terenie składowiska odpadów w Woli Pawłowskiej wynosi do 5.000 litrów, a dostawy odbywać się będą sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego co najmniej 4 razy w miesiącu.
e) Wykonawca na swój koszt i ryzyko, dostarczy zamówione przez Zamawiającego ilości oleju napędowego własnym transportem do zbiornika, znajdującej się na terenie składowiska odpadów w Woli Pawłowskiej gm. Ciechanów (zbiornik naziemny) w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 14:30.
f) Wykonawca zobowiązuje się, że przy każdej dostawie skrzynie załadunkowo-rozładunkowe w autocysternach będą zabezpieczone plombami
g) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przy pierwszej dostawie Kartę Charakterystyki Substancji/Preparatu wystawioną zgodnie z obowiązującymi przepisami, a dotyczącą ON stanowiącego przedmiot sprzedaży.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia przed rozładunkiem autocysterny kontroli wstępnej obejmującej:
a) sprawdzenie, czy autocysterna nie posiada śladów wycieków,
b) sprawdzenie stanu i czystości przewodów spustowych autocysterny.
c) sprawdzenie, czy autocysterna odpowiada ogólnym przepisom BHP i ppoż.
d) pobranie próbek paliwa z zaworów spustowych autocysterny w celu dokonania oceny wzrokowej, czy paliwo jest klarowne, bez zawiesin, osadów ciał stałych lub wody.
4. Odbiory dostarczanego oleju napędowego będą dokonywane w oparciu o wskazania systemu kontrolno-pomiarowego Zamawiającego w litrach w zbiorniku Zamawiającego przed i po rozładunku autocysterny, przez przedstawicieli Zamawiającego przy udziale przedstawicieli Wykonawcy, po uprzednim komisyjnym sprawdzeniu plomb Wykonawcy założonych na skrzyniach załadunkowo-rozładunkowych autocysterny.
5. Rozliczenia ilościowe dostawy będą oparte na jednostkach objętościowych w temperaturze rzeczywistej.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia dostarczonego produktu w przypadku:
a) stwierdzenia braku dokumentów o których mowa w pkt. 3 ppkt. 2b, względnie przedstawienia dokumentów niekompletnych lub niewłaściwych,.
b) zastrzeżeń wynikających z kontroli wstępnej, o której mowa w pkt. 3 ppkt 3, a w szczególności w razie stwierdzenia obecności wody lub obcych zanieczyszczeń w pobranej próbce paliwa.
c) w przypadku odmowy przyjęcia produktu przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek na swój koszt w ciągu 24 godzin dostarczyć Zamawiającemu taką samą ilość oleju napędowego, spełniającego wymogi określone w pkt 3 ppkt 1 niniejszej SIWZ.
7. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu osoby, które będą upoważnione do kontaktów i ustalania szczegółów dotyczących wykonania zamówienia, podając ich dane kontaktowe.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w okresie realizacji umowy pełnej ilości zapotrzebowania.
9. Z tytułu nie zrealizowania zakupu maksymalnej ilości oleju Wykonawcy nie będą przysługiwały jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego.
2. Zadanie II
Dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości szacunkowej do 80.000 litrów do kotłowni olejowej zlokalizowanej w budynku RZGOK w Woli Pawłowskiej.
1) Olej opałowy musi spełniać parametry jakościowe spełniające wymagania Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 3.11.2014 w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. poz. 1547) oraz Polską Normą PN-C-96024: 2011 i posiadać następujące minimalne parametry:
— gęstość: w 15°C – max 0,860 kg/l
— wartość opałowa nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg
— zawartość siarki max.0,1 %
— zawartość zanieczyszczeń stałych nie większa niż 24 mg/kg
— zawartość wody max. 200mg/kg
2) Dostawy oleju odbywać się będzie sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w okresie realizacji umowy pełnej ilości zapotrzebowania.
4) Z tytułu nie zrealizowania zakupu maksymalnej ilości oleju Wykonawcy nie będą przysługiwały jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego.
5) Sposób realizacji dostaw:
— Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać przedmiot umowy sukcesywnie przez okres trwania umowy po cenach jednostkowych, zgodnie z Formularzem ofertowym
— Wielkość i termin każdorazowej dostawy Zamawiający określi według bieżących potrzeb, składając Wykonawcy zamówienie. Dostawa nastąpi w ciągu max. 24 godzin od daty zgłoszenia przez Zamawiającego.
— Zamówienia będą składane Wykonawcy telefonicznie, faxem lub drogą elektroniczną.
— Wykonawca na swój koszt i ryzyko, dostarczy zamówione przez Zamawiającego ilości oleju napędowego własnym transportem do kotłowni, znajdującej się na terenie składowiska odpadów w Woli Pawłowskiej gm. Ciechanów w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 14:30.
— Wykonawca będzie zobowiązany do telefonicznego zawiadomienia Zamawiającego o przygotowaniu towaru do wydania, z wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy.
— Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać wraz z każdą dostawą oleju opałowego aktualny certyfikat jakości oleju opałowego.
— Paliwo przyjmowane i fakturowane będzie według ilości zmierzonej w temperaturze rzeczywistej w oparciu o wskazania licznika w cysternie.
6) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu osoby, które będą upoważnione do kontaktów i ustalania szczegółów dotyczących wykonania zamówienia, podając ich dane kontaktowe.
Ilości oleju napędowego i opałowego są jedynie liczbą szacowaną niezbędną do skalkulowania ceny dostawy.
Zamawiający może pobrać mniejszą ilość litrów ON i OO, niż wykazana w niniejszej SIWZ i Wykonawca nie będzie miał prawa roszczenia do wynagrodzenia za niedostarczone ilości oleju napędowego.
Wszelkie koszty, w tym związane z dojazdem i przyjazdem na miejsce realizacji umowy oraz koszty materiałów potrzebnych do realizacji zadania ponosi we własnym zakresie Wykonawca, bez praw ich zwrotu od Zamawiającego.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

09134100, 09135100

II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)Części
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia)

Informacje o częściach zamówienia

Część nr: 1 Nazwa: Sukcesywne dostawy oleju napędowego i oleju opałowego dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ciechanowie na lata 2017-2018
1)Krótki opis
Sukcesywne dostawy oleju do napędowego i oleju opałowego dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ciechanowie na lata 2017-2018 z podziałem na następujące zadania:
1. ZADANIE I
Dostawa oleju napędowego do zbiornika znajdującego się na terenie składowiska odpadów w Woli Pawłowskiej gmina Ciechanów w ilości do 480 000 litrów o parametrach określonych Polską Normą PN-EN 590 z poź. zm., z uwzględnieniem parametrów w okresie letnim i zimowym, w zależności od warunków atmosferycznych, pozostałe parametry zgodnie ze stosownym rozporządzeniem w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych.
1) Wymagania stawiane Wykonawcy:
a) Wykonawca powinien dostarczyć olej napędowy, zgodnie z aktualnymi wymaganiami przepisów regulujących sposób transportowania paliwa
b) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczanego paliwa i jest zobowiązany do przedstawienia wraz z dostawą aktualnego świadectwa jakości paliwa, poświadczonego przez producenta lub atestu akredytowanego laboratorium, w języku polskim. Świadectwo winno być powiązane z dowodem dostawy lub wydania poprzez umieszczenie na nim numeru i daty dostawy lub wydania.
c) Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu ciągłość dostaw w okresie trwania umowy i zagwarantować realizację jednorazowych dostaw w ciągu max. 24 godzin od zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego przesłanej za pośrednictwem poczty, faksu lub telefonicznie.
d) maksymalna jednorazowa dostawa oleju napędowego do zbiornika znajdującego się na terenie składowiska odpadów w Woli Pawłowskiej wynosi do 5.000 litrów, a dostawy odbywać się będą sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego co najmniej 4 razy w miesiącu.
e) Wykonawca na swój koszt i ryzyko, dostarczy zamówione przez Zamawiającego ilości oleju napędowego własnym transportem do zbiornika, znajdującej się na terenie składowiska odpadów w Woli Pawłowskiej gm. Ciechanów (zbiornik naziemny) w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 14:30.
f) Wykonawca zobowiązuje się, że przy każdej dostawie skrzynie załadunkowo-rozładunkowe w autocysternach będą zabezpieczone plombami
g) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przy pierwszej dostawie Kartę Charakterystyki Substancji/Preparatu wystawioną zgodnie z obowiązującymi przepisami, a dotyczącą ON stanowiącego przedmiot sprzedaży.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia przed rozładunkiem autocysterny kontroli wstępnej obejmującej:
a) sprawdzenie, czy autocysterna nie posiada śladów wycieków,
b) sprawdzenie stanu i czystości przewodów spustowych autocysterny.
c) sprawdzenie, czy autocysterna odpowiada ogólnym przepisom BHP i ppoż.
d) pobranie próbek paliwa z zaworów spustowych autocysterny w celu dokonania oceny wzrokowej, czy paliwo jest klarowne, bez zawiesin, osadów ciał stałych lub wody.
4. Odbiory dostarczanego oleju napędowego będą dokonywane w oparciu o wskazania systemu kontrolno-pomiarowego Zamawiającego w litrach w zbiorniku Zamawiającego przed i po rozładunku autocysterny, przez przedstawicieli Zamawiającego przy udziale przedstawicieli Wykonawcy, po uprzednim komisyjnym sprawdzeniu plomb Wykonawcy założonych na skrzyniach załadunkowo-rozładunkowych autocysterny.
5. Rozliczenia ilościowe dostawy będą oparte na jednostkach objętościowych w temperaturze rzeczywistej.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia dostarczonego produktu w przypadku:
a) stwierdzenia braku dokumentów o których mowa w pkt. 3 ppkt. 2b, względnie przedstawienia dokumentów niekompletnych lub niewłaściwych,.
b) zastrzeżeń wynikających z kontroli wstępnej, o której mowa w pkt. 3 ppkt 3, a w szczególności w razie stwierdzenia obecności wody lub obcych zanieczyszczeń w pobranej próbce paliwa.
c) w przypadku odmowy przyjęcia produktu przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek na swój koszt w ciągu 24 godzin dostarczyć Zamawiającemu taką samą ilość oleju napędowego, spełniającego wymogi określone w pkt 3 ppkt 1 niniejszej SIWZ.
7. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu osoby, które będą upoważnione do kontaktów i ustalania szczegółów dotyczących wykonania zamówienia, podając ich dane kontaktowe.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w okresie realizacji umowy pełnej ilości zapotrzebowania.
9. Z tytułu nie zrealizowania zakupu maksymalnej ilości oleju Wykonawcy nie będą przysługiwały jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego.
2. Zadanie II
Dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości szacunkowej do 80.000 litrów do kotłowni olejowej zlokalizowanej w budynku RZGOK w Woli Pawłowskiej.
1) Olej opałowy musi spełniać parametry jakościowe spełniające wymagania Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 3 listopada 2014 w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. poz. 1547) oraz Polską Normą PN-C-96024: 2011 i posiadać następujące minimalne parametry:
— gęstość: w 15°C – max 0,860 kg/l
— wartość opałowa nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg
— zawartość siarki max.0,1 %
— zawartość zanieczyszczeń stałych nie większa niż 24 mg/kg
— zawartość wody max. 200mg/kg
2) Dostawy oleju odbywać się będzie sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w okresie realizacji umowy pełnej ilości zapotrzebowania.
4) Z tytułu nie zrealizowania zakupu maksymalnej ilości oleju Wykonawcy nie będą przysługiwały jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego.
5) Sposób realizacji dostaw:
— Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać przedmiot umowy sukcesywnie przez okres trwania umowy po cenach jednostkowych, zgodnie z Formularzem ofertowym
— Wielkość i termin każdorazowej dostawy Zamawiający określi według bieżących potrzeb, składając Wykonawcy zamówienie. Dostawa nastąpi w ciągu max. 24 godzin od daty zgłoszenia przez Zamawiającego.
— Zamówienia będą składane Wykonawcy telefonicznie, faxem lub drogą elektroniczną.
— Wykonawca na swój koszt i ryzyko, dostarczy zamówione przez Zamawiającego ilości oleju napędowego własnym transportem do kotłowni, znajdującej się na terenie składowiska odpadów w Woli Pawłowskiej gm. Ciechanów w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 14:30.
— Wykonawca będzie zobowiązany do telefonicznego zawiadomienia Zamawiającego o przygotowaniu towaru do wydania, z wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy.
— Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać wraz z każdą dostawą oleju opałowego aktualny certyfikat jakości oleju opałowego.
— Paliwo przyjmowane i fakturowane będzie według ilości zmierzonej w temperaturze rzeczywistej w oparciu o wskazania licznika w cysternie.
6) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu osoby, które będą upoważnione do kontaktów i ustalania szczegółów dotyczących wykonania zamówienia, podając ich dane kontaktowe.
Ilości oleju napędowego i opałowego są jedynie liczbą szacowaną niezbędną do skalkulowania ceny dostawy.
Zamawiający może pobrać mniejszą ilość litrów ON i OO, niż wykazana w niniejszej SIWZ i Wykonawca nie będzie miał prawa roszczenia do wynagrodzenia za niedostarczone ilości oleju napędowego.
Wszelkie koszty, w tym związane z dojazdem i przyjazdem na miejsce realizacji umowy oraz koszty materiałów potrzebnych do realizacji zadania ponosi we własnym zakresie Wykonawca, bez praw ich zwrotu od Zamawiającego.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

09134100, 09135100

3)Wielkość lub zakres
Maksymalna wielkość planowanych zamówień paliw:
Olej napędowy 480.000 litrów
Olej opałowy 80.000 litrów.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Dostarczane paliwo musi spełniać wszystkie wymagania jakościowe określone w:
a) przepisach wydanych na podstawie art.3,ust.2,pkt.1oraz art.5 Ustawy z dnia 25.8.2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz.U.z2006r.,Nr169,poz.1200zpóźn.zm.) a w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 9.10.2015 w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.j.Dz.U.z 2015,poz.1680), oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 3.11.2014 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz.U.z 2014,poz.1547);
b) aktualnych Polskich Normach:PN-EN228 dla benzyn,PN-EN590 dla oleju napędowego,PN-C–96024 dla olejów napędowych grzewczych;
c) jak również muszą być zgodne znowelizowanymi w trakcie dostaw normami i przepisami.
Dostawy będą realizowane przez Wykonawcę autocysternami wyposażonymi w legalizowane przepływomierze na koszt i ryzyko Wykonawcy, w ilościach, terminach i parametrach określonych przez Zamawiającego.
Wykonawcy muszą zapewnić dostawę paliw w terminie do 24 godzin od przyjęcia zamówienia w okresie obowiązywania umowy.
Wielkość jednorazowej dostawy oleju napędowego będzie wynosić do 5.000 litrów do zbiornika znajdującego się na terenie składowiska odpadów w Woli Pawłowskiej. Wielkość i termin każdorazowej dostawy oleju opałowego Zamawiający określi według bieżących potrzeb – dostarczany będzie do kotłowni zlokalizowanej w RZGOK w Woli Pawłowskiej.
3.2.8 Dostawy paliwa do zbiornika Zamawiającego winny być realizowane własnym lub wynajętym środkiem transportu samochodowego z zaplombowanymi zaworami spustowymi.
Część nr: 2 Nazwa: Sukcesywne dostawy oleju napędowego i oleju opałowego dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ciechanowie na lata 2017-2018
1)Krótki opis
Sukcesywne dostawy oleju do napędowego i oleju opałowego dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ciechanowie na lata 2017-2018 z podziałem na następujące zadania:
1. ZADANIE I
Dostawa oleju napędowego do zbiornika znajdującego się na terenie składowiska odpadów w Woli Pawłowskiej gmina Ciechanów w ilości do 480 000 litrów o parametrach określonych Polską Normą PN-EN 590 z poź. zm., z uwzględnieniem parametrów w okresie letnim i zimowym, w zależności od warunków atmosferycznych, pozostałe parametry zgodnie ze stosownym rozporządzeniem w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych.
1) Wymagania stawiane Wykonawcy:
a) Wykonawca powinien dostarczyć olej napędowy, zgodnie z aktualnymi wymaganiami przepisów regulujących sposób transportowania paliwa
b) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczanego paliwa i jest zobowiązany do przedstawienia wraz z dostawą aktualnego świadectwa jakości paliwa, poświadczonego przez producenta lub atestu akredytowanego laboratorium, w języku polskim. Świadectwo winno być powiązane z dowodem dostawy lub wydania poprzez umieszczenie na nim numeru i daty dostawy lub wydania.
c) Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu ciągłość dostaw w okresie trwania umowy i zagwarantować realizację jednorazowych dostaw w ciągu max. 24 godzin od zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego przesłanej za pośrednictwem poczty, faksu lub telefonicznie.
d) maksymalna jednorazowa dostawa oleju napędowego do zbiornika znajdującego się na terenie składowiska odpadów w Woli Pawłowskiej wynosi do 5.000 litrów, a dostawy odbywać się będą sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego co najmniej 4 razy w miesiącu.
e) Wykonawca na swój koszt i ryzyko, dostarczy zamówione przez Zamawiającego ilości oleju napędowego własnym transportem do zbiornika, znajdującej się na terenie składowiska odpadów w Woli Pawłowskiej gm. Ciechanów (zbiornik naziemny) w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 14:30.
f) Wykonawca zobowiązuje się, że przy każdej dostawie skrzynie załadunkowo-rozładunkowe w autocysternach będą zabezpieczone plombami
g) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przy pierwszej dostawie Kartę Charakterystyki Substancji/Preparatu wystawioną zgodnie z obowiązującymi przepisami, a dotyczącą ON stanowiącego przedmiot sprzedaży.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia przed rozładunkiem autocysterny kontroli wstępnej obejmującej:
a) sprawdzenie, czy autocysterna nie posiada śladów wycieków,
b) sprawdzenie stanu i czystości przewodów spustowych autocysterny.
c) sprawdzenie, czy autocysterna odpowiada ogólnym przepisom BHP i ppoż.
d) pobranie próbek paliwa z zaworów spustowych autocysterny w celu dokonania oceny wzrokowej, czy paliwo jest klarowne, bez zawiesin, osadów ciał stałych lub wody.
4. Odbiory dostarczanego oleju napędowego będą dokonywane w oparciu o wskazania systemu kontrolno-pomiarowego Zamawiającego w litrach w zbiorniku Zamawiającego przed i po rozładunku autocysterny, przez przedstawicieli Zamawiającego przy udziale przedstawicieli Wykonawcy, po uprzednim komisyjnym sprawdzeniu plomb Wykonawcy założonych na skrzyniach załadunkowo-rozładunkowych autocysterny.
5. Rozliczenia ilościowe dostawy będą oparte na jednostkach objętościowych w temperaturze rzeczywistej.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia dostarczonego produktu w przypadku:
a) stwierdzenia braku dokumentów o których mowa w pkt. 3 ppkt. 2b, względnie przedstawienia dokumentów niekompletnych lub niewłaściwych,.
b) zastrzeżeń wynikających z kontroli wstępnej, o której mowa w pkt. 3 ppkt 3, a w szczególności w razie stwierdzenia obecności wody lub obcych zanieczyszczeń w pobranej próbce paliwa.
c) w przypadku odmowy przyjęcia produktu przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek na swój koszt w ciągu 24 godzin dostarczyć Zamawiającemu taką samą ilość oleju napędowego, spełniającego wymogi określone w pkt 3 ppkt 1 niniejszej SIWZ.
7. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu osoby, które będą upoważnione do kontaktów i ustalania szczegółów dotyczących wykonania zamówienia, podając ich dane kontaktowe.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w okresie realizacji umowy pełnej ilości zapotrzebowania.
9. Z tytułu nie zrealizowania zakupu maksymalnej ilości oleju Wykonawcy nie będą przysługiwały jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego.
2. ZADANIE II
Dostawa oleju opałowego lekkiego w ilości szacunkowej do 80.000 litrów do kotłowni olejowej zlokalizowanej w budynku RZGOK w Woli Pawłowskiej.
1) Olej opałowy musi spełniać parametry jakościowe spełniające wymagania Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 3 listopada 2014 w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. poz. 1547) oraz Polską Normą PN-C-96024: 2011 i posiadać następujące minimalne parametry:
— gęstość: w 15°C – max 0,860 kg/l
— wartość opałowa nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg
— zawartość siarki max.0,1 %
— zawartość zanieczyszczeń stałych nie większa niż 24 mg/kg
— zawartość wody max. 200mg/kg
2) Dostawy oleju odbywać się będzie sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w okresie realizacji umowy pełnej ilości zapotrzebowania.
4) Z tytułu nie zrealizowania zakupu maksymalnej ilości oleju Wykonawcy nie będą przysługiwały jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego.
5) Sposób realizacji dostaw:
— Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać przedmiot umowy sukcesywnie przez okres trwania umowy po cenach jednostkowych, zgodnie z Formularzem ofertowym
— Wielkość i termin każdorazowej dostawy Zamawiający określi według bieżących potrzeb, składając Wykonawcy zamówienie. Dostawa nastąpi w ciągu max. 24 godzin od daty zgłoszenia przez Zamawiającego.
— Zamówienia będą składane Wykonawcy telefonicznie, faxem lub drogą elektroniczną.
— Wykonawca na swój koszt i ryzyko, dostarczy zamówione przez Zamawiającego ilości oleju napędowego własnym transportem do kotłowni, znajdującej się na terenie składowiska odpadów w Woli Pawłowskiej gm. Ciechanów w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 14:30.
— Wykonawca będzie zobowiązany do telefonicznego zawiadomienia Zamawiającego o przygotowaniu towaru do wydania, z wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy.
— Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać wraz z każdą dostawą oleju opałowego aktualny certyfikat jakości oleju opałowego.
— Paliwo przyjmowane i fakturowane będzie według ilości zmierzonej w temperaturze rzeczywistej w oparciu o wskazania licznika w cysternie.
6) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu osoby, które będą upoważnione do kontaktów i ustalania szczegółów dotyczących wykonania zamówienia, podając ich dane kontaktowe.
Ilości oleju napędowego i opałowego są jedynie liczbą szacowaną niezbędną do skalkulowania ceny dostawy.
Zamawiający może pobrać mniejszą ilość litrów ON i OO, niż wykazana w niniejszej SIWZ i Wykonawca nie będzie miał prawa roszczenia do wynagrodzenia za niedostarczone ilości oleju napędowego.
Wszelkie koszty, w tym związane z dojazdem i przyjazdem na miejsce realizacji umowy oraz koszty materiałów potrzebnych do realizacji zadania ponosi we własnym zakresie Wykonawca, bez praw ich zwrotu od Zamawiającego.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

09134100, 09135100

3)Wielkość lub zakres
Olej napędowy 480.000 litrów
Olej opałowy 80.000 litrów.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Dostarczane paliwo musi spełniać wszystkie wymagania jakościowe określone w:
a) przepisach wydanych na podstawie art.3,ust.2,pkt.1oraz art.5 Ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz.U.z2006r.,Nr169,poz.1200zpóźn.zm.) a w szczególności w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9.10.2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (t.j.Dz.U.z 2015,poz.1680), oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 3 listopada 2014 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz.U.z 2014,poz.1547);
b) aktualnych Polskich Normach:PN-EN228 dla benzyn,PN-EN590 dla oleju napędowego,PN-C–96024 dla olejów napędowych grzewczych;
c) jak również muszą być zgodne znowelizowanymi w trakcie dostaw normami i przepisami.
Dostawy będą realizowane przez Wykonawcę autocysternami wyposażonymi w legalizowane przepływomierze na koszt i ryzyko Wykonawcy, w ilościach, terminach i parametrach określonych przez Zamawiającego.
Wykonawcy muszą zapewnić dostawę paliw w terminie do 24 godzin od przyjęcia zamówienia w okresie obowiązywania umowy.
Wielkość jednorazowej dostawy oleju napędowego będzie wynosić do 5.000 litrów do zbiornika znajdującego się na terenie składowiska odpadów w Woli Pawłowskiej. Wielkość i termin każdorazowej dostawy oleju opałowego Zamawiający określi według bieżących potrzeb – dostarczany będzie do kotłowni zlokalizowanej w RZGOK w Woli Pawłowskiej.
Dostawy paliwa do zbiornika Zamawiającego winny być realizowane własnym lub wynajętym środkiem transportu samochodowego z zaplombowanymi zaworami spustowymi.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
Zadanie I- 35 000 PLN (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych( 00/100),
Zadanie II- 2 500 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych ( 00/100),
Wadium należy wnieść w terminie do dnia 28.12.2016 r. do godz. 12:00
Zamawiający dopuszcza możliwość wniesienia wadium w następujących formach:
pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 Ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r., poz.1804, z późn. zm.).
Wadium w pieniądzu Wykonawca wpłaci przelewem na konto Zamawiającego: PEKAO S.A. CK Ciechanów 60 1240 5282 1111 0000 4895 7414
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Z treści dokumentu wadialnego wniesionego w innej niż w pieniądzu dopuszczalnej formie, musi jednoznacznie wynikać, iż Gwarant wypłaci kwotę wadium Zamawiającemu bezwarunkowo i nieodwołalnie na każde żądanie, w okolicznościach podanych w art. 46, ust. 4a i 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164, z późn. zm.).
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą.
Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
Wadium zostanie uznane za skutecznie wniesione, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego w terminie określonym w pkt 11.2. Do oferty należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium.
Potwierdzeniem wniesienia wadium w innej niż w pieniądzu dopuszczalnej formie jest dołączony do oferty w oddzielnej kopercie oryginalny dokument banku, ubezpieczyciela lub poręczyciela, wystawiony na PUK Sp. z o.o. W Ciechanowie oraz kserokopia tego dokumentu spięta z ofertą.
Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46, ust. 4a Ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164, z późn. zm.).
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46, ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 907, z późn. zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26, ust. 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164, z późn. zm.), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25, ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164, z późn. zm.), lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej prze Wykonawcę jako najkorzystniejszej, *chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
— odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
— nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
— zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4)Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej oraz posiada aktualną koncesję na obrót paliwami stanowiącymi przedmiot zamówienia.
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia oraz jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę:
Zadanie 1: co najmniej 600 000 PLN. Brutto
Zadanie 2: posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 50.000 PLN.
Na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. 5.2.3. należy dołączyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę:
co najmniej 600 000 PLN - zadanie I
co najmniej 50 000 PLN - zadanie II
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentu dotyczącego sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganego przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Zadanie 1: co najmniej 600 000 PLN. Brutto
Zadanie 2: posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 50 000 PLN.
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednimi zdolnościami technicznymi oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednimi zdolnościami technicznymi oraz dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Na potwierdzenie spełnienia warunku należy dołączyć wykaz dwóch dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej trzech głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (opracowanie własne). Za główne dostawy odpowiadające rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia uznaje się dostawy paliw o wartości min.:
Zadanie I:600 000 PLN brutto;
Zadanie II: 50 000 PLN brutto każda
Uwaga: Proszę w przedmiotowym wykazie przedstawić jedynie główne usługi w celu wykazania się doświadczeniem zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ. Zamawiający nie wymaga podania wszystkich usług.
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia

Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej

1. Cena. Waga 60

2. Czas realizacji zamówienia. Waga 20

3. Termin płatności. Waga 20

IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
ZPD/4/2016
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
2.1.2017 - 12:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 2.1.2017 - 12:30

Miejscowość:

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.w Ciechanowie, ul. Gostkowska 83 w pokoju nr 5.

Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: tak
Dodatkowe informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: Krzysztof Jeziółkowski
Marek Gąsiorowski
Karolina Sekucka.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: 2018.
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje dodatkowe
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17
02-676 Warszawa
Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.pl
Faks: +48 224587800

VI.4.2)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Wykonawcom biorącym udział w niniejszym postępowaniu przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI – Środki ochrony prawnej ustawy PZP.
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Urząd Zamówiń Publicznych
ul. Postępu 17
02-676 Warszawa
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Faks: +48 224587800

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
28.11.2016