Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu śmieciarki z przednim załadunkiem.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usługDostawy
Kod NUTS
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie
leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu śmieciarki z przednim
załadunkiem.
Podwozie musi spełniać następujące warunki:
1. Podwozie fabrycznie nowe – produkcja 2017
2. Podwozie o DMC 26 t przystosowane do zabudowy bezpylnej.
3. Układ napędowy pojazdu 6x2*4 (druga oś napędowa, trzecia skrętna)
4. Wymagany rozstaw osi pojazdu 4.200-4.300 mm
5. zawieszenie pojazdu resorowe przód oraz pneumatyczne tył.
6. Blokada mechanizmu różnicowego osi napędowej.
7.Pojazd wyposażony w hamulce tarczowe, EBS,
system kontroli trakcji, systemy bezpieczeństwa biernego zgodnie z
aktualnymi wymogami prawnymi.
8. Wymagana nośność osi przedniej min 9 000 kg.
9. wymagana nośność osi tylniej napędowej min 11 500 kg.
10. Wymagana nośność osi trzeciej min 7 500 kg.
11. Ogumienie osi przedniej 385/55R22,5 o rzeźbie bieżnika regionalnym
12. ogumienie osi napędowej i wleczonej 315/70R22,5 o rzeźbie bieżnika regionalnym.
13. Zderzak przedni plastikowy.
14. Silnik o zapłonie samoczynnym i mocy min 400 KM o pojemności powyżej 12 litrów i momencie obrotowym min 2150 Nm.
15. Wymagana norma emisji spalin Euro 6.
16. Wymagany wydech spalin dolny.
17. Silnik musi być wyposażony w przystawkę odbioru mocy od silnikową napędzającą zabudowę bezpylną.
18. Zbiornik paliwa o pojemności min 300 litrów.
19. Skrzynia biegów manualna o przełożeniu min 16 przełożeniach.
20. System zapobiegający staczaniu się pojazdu na wzniesieniach.
21. Akumulatory min 2x180Ah.
22. Alternator min 2400W
23. Kabina dzienna 2 osobowa w kolorze pomarańczowym RAL 2011.
24. Siedzenia w układzie 1+1.
25. Klimatyzacja w kabinie kierowcy.
26. Elektrycznie sterowne szyby.
27. Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka wsteczne.
28. Reflektory halogenowe H7 z LED światłami do jazdy dziennej.
29. Radio z odtwarzaczem MP3.
30. Immobiliser fabryczny.
31. Tachograf.
32. Gniazdo elektryczne 12 V.
33.Podwozie wyposażone w fabryczne osłony boczne antyrowerowe oraz błotniki z matami antyrozbryzgwymi.
34. Wyświetlacz z komputerem pokładowym w języku polskim.
35. Dwa kliny, podnośnik hydrauliczny, narzędzia do obsługi pojazdu, np. klucz do kół.
36.System monitoringu bazujący na systemie
pozycjonowania/satelitarnego umożliwiający trwałe zapisywanie danych o
położeniu pojazdu
37. Koło zapasowe.
38. Trójkąt ostrzegawczy.
39. Pokrowce na siedzenia.
40. Dywaniki pod nogi.
41. Apteczka.
42. Gaśnica.
Zabudowa musi spełniać następujące warunki:
1. Fabrycznie nowa, rok produkcji 2017
2. Zabudowa śmieciarki do zbierania odpadów komunalnych z przednim załadunkiem
3. Pojemność skrzyni ładunkowej min. 32 m3.
4. Skrzynia ładunkowa ożebrowana na zewnątrz profilem stalowym.
5. Skrzynia ładunkowa o przekroju prostokątnym z podłogą płaską.
6. Płyta wypychająca poruszająca się wewnątrz skrzyni ładunkowej poprzez dwa siłowniki zamontowane krzyżowo.
7.Załadunek pojemników przy pomocy wrzutnika (wideł) zamontowanego z przodu pojazdu
8. Sterownie procesem opróżniania pojemników przez kierowcę z kabiny (jednoosobowo).
9. Wrzutnik umożliwia załadunek pojemników 2,2 m3, 2,5 m3, 5 m3 oraz innych pojemników wyposażonych w boczne kieszenie.
10. Możliwość hydraulicznej regulacji szerokości ramion, sterowanie z kabiny kierowcy.
11. Stopień zagęszczenia odpadów w skrzyni ładunkowej min. Czterokrotny.
12.Uszczelnienie styku ścian bocznych i płyty wypychającej.
13. Klapy dachowe boczne i tylna otworu wsypowego na dachu, zapobiegająca wyfruwaniu frakcji lekkiej.
14. Kamera TV z tyłu pojazdu i okolicy otworu wsypowego oraz monitor w kabinie kierowcy.
15. Centralna instalacja smarowania zabudowy z automatyczną pompą.
16.Uchwyty na szufle i łopaty.
17. Kolor pomarańczowy- RAL 2011
18.Światła robocze i ostrzegawcze (kogut).
19. Drabina na prawej stronie skrzyni ładunkowej mocowana na stałe.
20. Tablice reklamowe aluminiowe boczne.
21. Dźwiękowy sygnał cofania.
22. Na tyle skrzyni ładunkowej i tablicach
reklamowych zamieszczona grafika według wzoru Zamawiającego w
technologii sitodnik z zabezpieczeniem UVB.
23. Zezwolenia, certyfikaty, instrukcja obsług, katalog części zamiennych w formie papierowej w języku polskim
Gwarancja i serwis pogwarancyjny:
Gwarancja na cały pojazd: minimum 24 miesiące.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)CzęściTo zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
II.2.2)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniachJest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji Rozpoczęcie 1.2.2017. Zakończenie 16.3.2017
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
Przystępując do postępowania wykonawca
zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 30 000 PLN (słownie:
trzydzieści tysięcy złotych 00 groszy).
Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku formach o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy.
. Wykonawca wnosi wadium nie później niż przed
upływem terminu składania ofert. Wadium winno wpłynąć na rachunek
bankowy zamawiającego, nie później niż przed upływem terminu składania
ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek
bankowy: PEKAO S.A. CK Ciechanów 60 1240 5282 1111 0000 4895 7414.
Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Wykonawca przy wnoszeniu wadium winien powołać
się na oznaczenia podane przez zamawiającego tj. na nazwę zamówienia
oraz numer sprawy nadane przez zamawiającego.
Wadium wnoszone w formie: poręczenia
bankowego, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub
poręczeniach udzielanych przez podmioty należy złożyć w oryginale w
siedzibie zamawiającego – sekretariat Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych
Sp. z o.o. w Ciechanowie, 06-400 Ciechanów, ul. Gostkowska 83.
W przypadku, gdy wadium będzie wniesione w
formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowych, gwarancji
ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, muszą
zawierać zapisy gwarantujące wypłatę kwoty wadium na każde pisemne
wezwanie zamawiającego w przypadku zaistnienia którejkolwiek z
okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
W przypadku, gdy wadium będzie wniesione w
formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowych, gwarancji
ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty,
zamawiający wymaga aby termin ich ważności obejmował okres związania z
ofertą.
Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom
niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu
postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy.
Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana
jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po
zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwróci
niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofa ofertę przed
upływem terminu składania ofert.
Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium
przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1
ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie
wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie
określonym przez zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający
zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na
którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia
rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na
rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami,
jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3
i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń
lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25
ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy,
pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa
w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowoduje brak możliwości wybrania
oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana:
1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4)Inne szczególne warunkiWykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoInformacje
i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowaInformacje
i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
III.2.3)Kwalifikacje techniczneInformacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Zdolności technicznej lub zawodowej – w celu
potwierdzenia spełnienia warunku, wykonawca zobowiązany jest wykazać
wykonanie jednej dostawy o podobnym charakterze, wykonanej w okresie
ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem
ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których
dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te
dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz
którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – oświadczenie wykonawcy (zgodnie ze wzorem stanowiącym
załącznik nr 6 do SIWZ) o wartości co najmniej 900 000 PLN (słownie
dziewięćset tysięcy złotych złotych 00 groszy) lub jej równowartości w
innej walucie. W przypadku złożenia przez wykonawców dokumentów
zawierających dane w innej walucie niż polska (PLN) zamawiający jako
kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs NBP z dnia zamieszczenia
ogłoszenia o zamówieniu w Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej (średnie
kursy walut dostępne są pod adresem internetowym NBP).
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj proceduryOtwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówieniaOferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej
1. Cena. Waga 60
2. Okres gwarancji. Waga 20
3. Termin dostawy pojazdu. Waga 20
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznejWykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
ZPD/5/2016
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienianie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowegoDokumenty odpłatne: nie
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu18.1.2017 - 11:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniupolski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertąw dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofertData: 18.1.2017 - 11:15
Miejscowość:
Ciechanów, ul. Gostkowska 83, pok. nr 5
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówieniaJest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje dodatkowe
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławczeKrajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17
02-676 Warszawa
Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Adres internetowy: www.uzp.pl
Faks: +48 224587800
VI.4.2)Składanie odwołańDokładne
informacje na temat terminów składania odwołań: Wykonawcy przysługują
środki ochrony prawnej określone w Dziale VI Ustawy.
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:14.12.2016