Strona główna >
Administracja Cmentarza Komunalnego > Nowe zasady obsługi mieszkańców w biurze administracji cmentarza >
Nowe zasady obsługi mieszkańców w biurze administracji cmentarza
2020-04-28W związku z poluzowaniem dotychczasowych rygorów, wprowadzonych dla ochrony ludności przed koronawirusem, od dnia 29 kwietnia 2020 roku wprowadzamy nowe zasady obsługi mieszkańców w biurze administracji cmentarza.
- Przyjmowani będą wszyscy, nie tylko osoby załatwiające sprawy związane z pogrzebem.
- Do biura może wejść tylko jedna osoba, z kompletem dokumentów z zachowaniem ogólnych zasad ochrony.
- Opłaty będą przyjmowane w formie przelewów, kartą płatniczą, w uzasadnionych przypadkach gotówką. Preferujemy jednak opłaty bezgotówkowe. O wysokości opłat (np. za przedłużenie ważności grobu, za wydanie zezwolenia na budowę pomnika oraz pozostałe), jak prawidłowo wypełnić przelew, jaka ma być jego treść, możecie Państwo uzyskać informację poprzez e-mail cmentarz@pukciechanow.pl lub od naszych pracowników pod nr telefonów 728 995 677 oraz 604 406 031.
- Zezwalamy firmom, które świadczą usługi kamieniarskie na terenie cmentarza na prowadzenie prac. Zachowane muszą być jednak rygory powszechnie obowiązujące.
- Druk wniosku na pozwolenie na budowę pomnika oraz opis w jaki sposób go wypełnić do pobrania tutaj. Prosimy o wypełnienie wniosku w domu i przesłanie go na adres poczty elektronicznej cmentarz@pukciechanow.pl lub dostarczenie do biura cmentarza.
Ogłoszenia
- 2025-01-07
- 2024-12-13
Dostawa specjalistycznej fabrycznie nowej ładowarki kołowej II
2024-11-22