IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Warunki ubezpieczenia | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający
dopuszcza możliwość dokonania zmian w zawartej umowie ubezpieczenia.
Dopuszczane zmiany dotyczą: 1)aktualizacji przedmiotu ubezpieczenia oraz
sum ubezpieczenia. W przypadku aktualizacji przedmiotu i sum
ubezpieczenia Wykonawca wystawi aneksy potwierdzające wprowadzone zmiany
z naliczeniem dodatkowej składki lub informacją o jej ewentualnym
zwrocie. Wysokość dodatkowej składki lub wysokość jej zwrotu zostanie
naliczona przy użyciu stawki zastosowanej w ofercie przetargowej w
systemie pro rata temporis. 2)terminu realizacji zamówienia, w tym
wcześniejszego rozwiązania umowy na skutek okoliczności, których
Zamawiający nie mógł przewidzieć udzielając zamówienia lub przedłużenia
umowy do czasu zawarcia w postępowaniu o udzielenie zamówienia nowej
umowy; 3)zakresu działalności Zamawiającego, 4)realizacji dodatkowych i
niezbędnych usług od dotychczasowego wykonawcy po spełnieniu łącznie
przesłanek określonych w art. 144 ust.1 pkt. 2 a-c ustawy; 5)sytuacji,
gdy spełnione zostaną łącznie przesłanki określone w art. 144 ust.1 pkt.
3 a-b ustawy; 6) zmiany wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił
zamówienia i zastąpienia go nowym wykonawcą po spełnieniu jednej z
przesłanek określonych w art. 144 ust.1 pkt. 4 a-c ustawy; 7) zmian,
niezależnie od ich wartości, które nie są istotne w rozumieniu art. 144
ust. 1e ustawy; 8) zmian, których łączna wartość jest mniejsza niż kwoty
określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest
mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie 9)
jednoznacznych postanowień umownych, pod warunkiem iż nie wpłyną one na
ogólny charakter umowy oraz warunki ustalone w postępowaniu
przetargowym, a wprowadzona zmiana nie naruszy równowagi ekonomicznej
umowy oraz nie zmieni zakresu świadczeń i zobowiązań. 10)nastąpi zmiana
wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany: a)
stawki podatku od towarów i usług; b)wysokości minimalnego wynagrodzenia
za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na
podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym
wynagrodzeniu za pracę; c)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub
ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne; d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do
pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4
października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (art. 142 ust.
5 pzp) Zmiana z pkt 9) może być dokonana na wniosek Wykonawcy, który w
sposób należyty wykaże okoliczności mające wpływ na koszty wykonania
zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Część
SIWZ objęta poufnością zostanie udostępniona wykonawcy po złożeniu
przez niego wniosku o ich udostępnienie na adres mailowy
centrala@suprabrokers.pl. W treści wniosku wykonawca
zobowiązany jest wskazać swoje dane identyfikacyjne oraz nr postępowania
(nr SIWZ), którego wniosek dotyczy .
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Specyfikacja
Istotnych Warunków Zamówienia na podstawie art. 37 ust. 6 ustawy
została podzielona na część zawierającą informacje jawne i część
zawierającą informacje poufne. Treść SIWZ nie objęta poufnością jest
dostępna na stronie internetowej, natomiast część SIWZ objęta poufnością
zostanie udostępniona wykonawcy po złożeniu przez niego wniosku o ich
udostępnienie na adres mailowy centrala@suprabrokers.pl. W treści
wniosku wykonawca zobowiązany jest wskazać swoje dane identyfikacyjne
oraz nr postępowania (nr SIWZ), którego wniosek dotyczy. Wykonawca
zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy treści udostępnionych mu
informacji i dokumentów. Powyższą klauzulą poufności objęte są:
szczegółowe warunki zamówienia wraz z opisem przedmiotu zamówienia oraz
wskazane załączniki do SIWZ.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-11-22, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
I. Wykonawcy
działający w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych - jeżeli
Wykonawca działa w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych, w
przypadku udzielenia mu zamówienia, umowa nie będzie zawarta na zasadzie
wzajemności.
II. 1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji
polegające na automatycznym przedłużeniu umowy na okres 12 m-cy na
takich samych warunkach jak zawarte wcześniej umowy. Jeżeli Zamawiający
nie złoży Ubezpieczycielowi w terminie 6 miesięcy przed zakończeniem
umowy oświadczenia o nieskorzystaniu z prawa opcji umowa ulega
automatycznie przedłużeniu na kolejny okres.
2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 Zamawiający złoży
ubezpieczycielowi w formie pisemnej pod rygorem nieważności .